نادیت: گسترش دانش و آگاهی پایگاه گسترش دانش و آگاهی

نادیت-شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات نادیت Nadit Services Usage Conditions and Rules

0
ردیف عنوان تعداد قیمت واحد قیمت کل امتیاز کل امکانات
جمع کل 0 0
تکمیل فرآیند خرید
شرایط و قوانین استفاده از سرویس ها و خدمات نادیت

استفاده از خدمات وسرویس های پایگاه اینترنتی نادیت تابع رعایت دقیق قوانین و مقرراتی است که ضامن حقوق مادی و معنوی پایگاه، کاربران و اشخاص حقیقی و حقوقی ثالث می باشد. بدیهی است جهت ضمانت اجرای قوانین و مقررات، مستندات لازم نظیر شماره تلفن، آدرس پستی، تصویر کارت ملی و ... از کاربران اخذ و ضمن بررسی مستمر فعالیت های کاربری، در صورت بروز تخلف، مطابق با قوانین مربوطه با متخلفین برخورد خواهد شد.

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی نادیت به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود کاربران به پایگاه اینترنتی نادیت هنگام استفاده از پروفایل شخصی، ارسال مقاله، تبادل پیامک و پیام، دریافت درآمدهای حاصل از فروش مقالات، ثبت سفارش ترجمه و خرید مقاله، عضویت در خبر نامه و سایر خدمات ارائه شده توسط نادیت به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است.
لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی
کلیه اصول، محتوا، برنامه ها، رویه ها و خدمات  نادیت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های نادیت تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات نادیت اقدام کند.

تعریف روز کاری
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه خدمات غیر خودکار نادیت نظیر تایید فیش های پرداختی، بررسی درخواست های ترجمه،  تایید تصویر کارت ملی و سایر اطلاعات کاربری در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

شیوه اطلاع رسانی
واژه اطلاع رسانی به کاربر، مشتری و مالک در این مبحث معادل است با اطلاع رسانی همزمان از طریق پیامک، ایمیل و صندوق پیام

ارتباطات الکترونیکی
  • هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات نادیت استفاده می‏‌کنید، سفارش ترجمه خود را ثبت می کنید یا مقالاتی را خرید می‏‌کنید و یا به نادیت ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که نادیت به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
  • همچنین آدرس  ایمیل  و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید کاربر است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های نادیت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
  • جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات، خبرنامه ها، ویژه نامه ها و سایر  سرویس‌ها و برنامه ها، امکان دارد نادیت برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه نادیت را در پروفایل خود لغو کنند. 
  • شماره پیامک 10004000404044 تنها شماره‌ای است که نادیت از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان نادیت، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام نادیت است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به Info@nadit.ir اطلاع دهید.
  • شماه پیامک 10004000404044، سامانه ارسال پیامکی است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه نادیت را به اطلاع کاربران می‌رساند.
  • همچنین این شماره به  عنوان پل راتباطی بین نادیت و کاربران آن، آماده دریافت کلیه پیشنهادات، انتقادات یا شکایات شما همراهان گرامی می باشد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی
  • نادیت ضمن احترامی که برای حریم شخصی کاربران خود قائل است، جهت ارسال مقالات کاربری، خرید، ثبت نظرات و انتقادات، سفارش ترجمه، ارسال پیامک، ارسال پیام بین اعضاء، خبرنامه های پیامکی و ایمیلی و پاره ای دیگر از امکانات وب سایت اطلاعاتی را از کاربران درخواست می‌کند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن به کاربران ارائه دهد.
  • جهت پردازش و ارائه محتوای سفارش، اطلاعاتی مانند شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است تا فرآیند خرید کاربر به صورت شفاف و مستمر به وی اطلاع رسانی پیامکی و ایمیلی گردد و از آنجا که کلیه فعالیت‌های نادیت قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت می‌گیرد و طی فرایند خرید، فاکتور رسمی صادر می‌شود، وارد کردن  اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است.
  •  آدرس پستی، آدرس ایمیل  و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها  آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است  و تمام مکاتبات  و پاسخ‌های نادیت از طریق آنها صورت می‌گیرد.
  •  نادیت ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات کاربران استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها  و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه نادیت را در پروفایل خود لغو کنند. 
  •  نادیت ممکن است نقدها، نظرات و کلیه محتوای ارسالی کاربران را در راستای رعایت  قوانین وب سایت ویرایش کند.
 
  •  ارسال مقاله، پیامک و تبادل پیام بین اعضاء از آنجا که مرتبط با رعایت حقوق مالکیت معنوی و عدم نقض مواد قانون مصادیق محتوای مجرمانه است، منوط به ارسال تصویر کارت ملی توسط کاربر و تایید آن می باشد. 
 
  • اگر انتقادات،نظرات،پیامک ها، پیام ها، مقالات ارسالی یا هر نوع محتوای ارسال شده دیگر توسط کاربر، مشمول مواد  قتون مصادیق محتوای مجرمانه باشد، نادیت ضمن از دسترس خارج کردن محتوای مربوطه،  می‌تواند از اطلاعات ثبت شده کاربر جهت پیگرد قانونی و احقاق حقوق نادیت و سایر متضررین استفاده نماید.
 
  •  حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. نادیت هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد.
 
  •  نادیت همانند سایر وب سایت‌ها از جمع آوری IP و کوکی‌ها استفاده می‌کند، اما پروتکل، سرور و لایه‌های امنیتی نادیت و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی‌های غیر قانونی جلوگیری می‌کند.
 
  •  در صورتی که تمایلی به دریافت ایمیل‌ها و خبرنامه های نادیت ندارید٬ می توانید بر روی کلمه لغو عضویت در انتهای صفحه ایمیل کلیک کنید.
 
  •  نادیت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه‌ی خریدی امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم آورد.
  • تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.nadit.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت نادیت هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.nadit.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
  • در صورت استفاده از هر یک از خدمات نادیت، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.
  • در صورت وجود هرگونه سوال٬ انتقاد و شکایت لطفا به صفحه ارتباط با ما مراجعه فرمایید.
حفظ مالکیت معنوی
  • مطالب و محتوای در دسترس نظیر متون، آرم، گرافیک، تصاویر، داده ها، موارد قابل دانلود و کپی، اسکریپت ها،استایل شیت ها، عناوین خدمات و سرویس ها، طرح های در حال اجرا و کلیه محتوای تولید شده توسط نادیت جزئی از اموال نادیت محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار نادیت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای نادیت محفوظ می‏‌دارد.
  • کاربران مجاز به بهره‌‏ برداری و استفاده از خدمات و مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری نیستند و هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج ممنوع بوده و کلیه این حقوق به صراحت برای نادیت محفوظ است.
  • رعایت حقوق مالکیت معنوی کلیه محتوای بارگذاری شده توسط مالک مقالات و درخواست های ترجمه، از وظایف اساسی نادیت است.
ثبت، پردازش و تحویل سفارشات مقاله
  1. نادیت متعهد می شود، محتوای درج شده در چکیده، تعداد صفحات مقاله، نوع و حجم فایل های ضمیمه شده، سرفصل های مطرح شده و سایر اطلاعاتی که هنگام خرید به مشتری ارائه می شود، عینا در محتوای خریداری شده رعایت گردد.
  2. مشتری با مطالعه چکیده، اطلاعات و سرفصل های ارائه شده در متن مقاله و با آگاهی کامل، نسبت به خرید اقدام می کند و پس از خرید و پرداخت وجه و دریافت مقاله، حق ارائه درخواست لغو سفارش و عودت وجه را از خود سلب می کند. البته انتقادات و نقطه نظرات مشتری درارتباط با مقالات خریداری شده، از طریق صفحه ارتباط با ما  قابل دریافت و پیگیری است و نادیت، پاسخگویی و رضایت کامل مشتری را از اصول اساسی فعالیت خود می داند.
  3. امکان ثبت سفارش خرید مقالات در کلیه ساعات شبانه روز و 7 روز هفته میسر است.
  4. کلیه سفارشات ثبت شده از طریق اطلاع رسانی کد سفارش برای مشتری در صف پردازش قرار می گیرند.
  5. مشاهده پیش فاکتور، لیست مقالات خریداری شده ، قیمت، تخفیفات اعمالی، امتیاز دریافتی، جمه هزینه و تخفیفات و سایر اطلاعات مرتبط با سفارش همواره از طریق مراجعه به مدیریت حساب کاربری، بخش پرداخت ها و سفارشات ممکن خواهد بود.
  6. امکان حذف سفارشات تا پیش از پرداخت وجه وجود دارد.
  7. سفارشاتی که بیش از 72 ساعت از ثبت آنها بگذرد و پرداخت نشده باشند، به صورت خودکار از سیستم حذف می گردند.
  8. امکان پرداخت وجه سفارشات به صورت اینترنتی، کارت به کارت و واریز به حساب فراهم شده است.
  9. سفارشاتی که پرداخت وجه آنها به صورت اینترنتی انجام شود، بلافاصله پردازش و محتوای آنها با مراجعه مجدد به مقاله خریداری شده یا مراجعه به مدیریت حساب کاربری، بخش محتوای خریداری شده  در دسترس قرار می گرد.
  10. سفارشاتی که پرداخت وجه آنها به روش کارت به کارت یا واریز به حساب انجام می شود، نیازمند تایید اطلاعات فیش پرداختی هستند.
  11. فرآیند تایید اطلاعات فیش پرداختی، در روز های کاری تا پایان ساعت 15 انجام می شود.
  12. پس از پرداخت موفق وجه و در دسترس قرار گرفتن محتوای خریداری شده، با توجه به اینکه کالای خریداری شده محتوای دیجیتالی بوده و امکان عودت ندارد، به هیچ عنوان امکان حذف یا لغو سفارش و عودت وجه وجود ندارد.
  13. همزمان با پرداخت موفق وجه سفارش، اطلاع رسانی لازم به مشتری انجام و محتوای خریداری شده به روش ذکر شده در مورد 9 در دسترس قرار می گیرد.
  14. همزمان با خرید موفقیت آمیز یک مقاله، اطلاع رسانی لازم به مالک مقاله انجام می شود.
  15. پیگیری کامل جزئیات فروش مقاله مالک نظیر تاریخ فروش، تعداد، وضعیت پرداخت درآمد حاصل از فروش و ...، از طریق مدیریت حساب کاربری، بخش مقالات فروخته شده، قابل  دسترس است.
  16. فرآیند پرداخت درآمدهای حاصل از فروش مقالات، در پایان هر ماه تسویه، حسابرسی و به شماره حساب بانک ملت درج شده در پروفایل کاربری مالک پرداخت می شود.

ثبت، پردازش و تحویل سفارشات ترجمه
  1. نادیت از پذیرش ترجمه محتوایی که ناقض مواد قانون مصادیق محتوای مجرمانه باشد، معذور است.
  2. کلیه فرآیندهای مرتبط با ثبت، پردازش، پرداخت وجه و تحویل فایل ترجمه به صورت سیستمی انجام می شود.
  3. پس از ثبت سفارش ترجمه، فرآیند بررسی محتوای فایل ارسالی کاربر توسط کارشناسان نادیت آغاز و نهایتا پس از 2 روز کاری، اطلاعات مرتبط با واحد شمارش، تعداد واحد، مبلغ واحد، هزینه کل، تخفیفات اعمالی، امتیاز دریافتی، تاریخ تحویل و سایر اطلاعات مرتبط با فرآیند ترجمه از طریق مدیریت حساب کاربری، بخش ترجمه ها در دسترس مشتری قرار می گیرد.
  4. مشتری با مطالعه اطلاعات پیش فاکتورارائه شده از سوی نادیت، در صورت تمایل اقدام به پرداخت وجه سفارش می نماید.
  5. امکان حذف سفارشات تا پیش از پرداخت وجه وجود دارد.
  6. سفارشاتی که بیش از 72 ساعت از ثبت آنها بگذرد و پرداخت نشده باشند، به صورت خودکار از سیستم حذف می گردند.
  7. امکان پرداخت وجه سفارشات به صورت اینترنتی، کارت به کارت و واریز به حساب فراهم شده است.
  8. سفارشاتی که پرداخت وجه آنها به صورت اینترنتی انجام شود، بلافاصله پردازش و فرآیند ترجمه آغاز می گردد.
  9. سفارشاتی که پرداخت وجه آنها به روش کارت به کارت یا واریز به حساب انجام می شود، نیازمند تایید اطلاعات فیش پرداختی هستند.
  10. فرآیند تایید اطلاعات فیش پرداختی، در روز های کاری تا پایان ساعت 15 انجام می شود.
  11. پس از پرداخت موفق وجه سفارش ترجمه، فرآیند ترجمه آغاز می گردد.
  12. در صورتی که به دلایلی سفارش از سمت نادیت لغو شود ، هزینه پرداخت شده سفارش به حساب مشتری بازگردانده می شود .
  13. در صورت لغو سفارش، هزینه ترجمه انجام شده براساس مبلغ و واحد ارائه شده در پیش فاکتور، از مبلغ سفارش کسر و مابقی همراه با بخش ترجمه شده به کاربر عودت می گردد.
  14. پس از پایان فرآیند ترجمه، فیل ترجمه شده در قالب فایل Word برای کاربر بارگذاری و از طریق مدیریت حساب کاربری، بخش ترجمه ها در دسترس قرار می گرد.
  15. تغییر وضعیت سفارش ترجمه در هر مرحله به کاربر اطلاع رسانی می شود.
لینک ها
  • سایت نادیت ممکن است در محتوا یا تبلیغات خود دارای لینک‏‌هایی به سایت‌های دیگر باشد. این سایت‏‌ها تحت کنترل نادیت نیستند و نادیت هیچ مسوولیتی در قبال محتویات این سایت‏‌ها شامل (و نه محدود به) لینک‏‌های دیگری که ممکن است در این سایت‏‌ها باشد ندارد.
  • سایت نادیت این لینک‏‌ها را برای سهولت دسترسی کاربران یا تبلیغات سایت ها و کالاهای منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران  فراهم کرده است و وجود هر یک از این لینک‏‌ها به معنی تائید یا هر نوع ارتباط نادیت با اداره کنندگان آنها نیست.
  • کاربر توافق می‏‌کند مسوولیت هر گونه خسارت و آسیب احتمالی وارده را از طرﻳﻖ وﻳﺮوس یا فایل‏‌های مخرب دیگر که می‌تواند ناشی از درﻳﺎفت و استفاده از داده‌‏ها و فایل‏‌های متعلق به سایت‏‌های لینک شده در سایت نادیت باشد، خود برعهده خواهد گرفت.
نظرات
کاربرانی که قصد ارسال نظر در سایت نادیت را دارند، حتما قوانین زیر را مد نظر داشته باشند:
بدیهی است که اگر این قوانین در نظرات کاربری رعایت نشود، نظر مربوطه تایید نخواهد شد و در نتیجه در سایت نمایش داده نخواهد آمد.
با این حال، نادیت هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در بخش نظرات را ندارد و مایش نظرات کاربران در سایت به هیچ وجه به معنی تایید محتوایی و فنی نظر توسط نادیت نیست. لذا از کاربران محترم تقاضا می‌شود، نظرات را اصل و پایه انتخاب و تصمیم گیری خود قرار ندهند.
  1. نظرات کاربران باید شامل نقاط قوت و ضعف، تکمیل و تصحیح محتوا، راهنمایی در استفاده بهتر و آسان تر و هر مطلب سازنده دیگر باشد.
  2. برای ارسال نظر، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محتوا خودداری کنند.
  3. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد. بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای محتوا را در کنار هم بررسی کند.
  4.  جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان، مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را لحاظ کنند.
  5. تنها نظراتی که با حروف و زبان فارسی نوشته شده باشند، امکان نمایش در سایت را دارند، لذا از نوشتن با حروف انگلیسی یا به زبان انگلیسی خودداری نمایید.
  6. کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تایید نظر کاربر می‌شود.
  7. تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند، لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد نمایید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کند و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار نماید.
  8. نام و نام خانوادگی و آدرس پست الکترونیکی نظردهنده باید معتبر و برای نام و نام خانوادگی به زبان فارسی باشد.
  9. با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینک‌های موجود در آن؛ کاربران نباید لینک سایت‌های دیگر را در نظرات خود ثبت نمایند. کاربران دقت داشته باشند تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) کاربران به سایت‌های دیگر خودداری نمایند.
  10. تنها نظراتی که مرتبط با محصول مورد نظر باشند، تایید خواهند شد، لذا از مطرح کردن بحث‌های متفرقه و غیر مرتبط با محصول خودداری نمایید.
  11. کاربران می‌توانند نقد خود نسبت به هر بخش از نادیت را در صفحه ارتباط با ما اعلام نمایند، لذا از نوشتن نقد خود درباره سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات خودداری نمایید.
  12. کاربران توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارند یا نسبت به آن شک دارند، به هیچ وجه در نظرات ثبت ننمایند. و همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیر مطمئن درباره محصولات جدا خودداری نمایند.
  13. ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
  14. لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
  15. لازم است کاربران نظرات خود را به صورت نگارشی و نه گفتاری ثبت نمایند و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره ای تا جای ممکن در ثبت نظرات خودداری نمایند. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمه تایید نظرات کاربران است.
  16. کاربران در نظر داشته باشند که نادیت، ویرایش نگارشی نظرات کاربران را حق خود می‌داند اما سایر ویرایش‌هایی که برای رعایت قوانین ذکر شده انجام می‌شود، قبل از ثبت نظر، به اجازه کاربر نیاز خواهد داشت.
  17. نظراتی که کاربران در خصوص محتوا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و نادیت مسئولیتی ایجاد نمی‌کند.
 
 محتوا
  • نادیت نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویس‌‏های خود می‏‌کند و به منظور تولید محتوای برتر کیفی و منطبق بر معیار های علمی از منابع و مراجع اصیل و مترجمان خبره استفاده می‏‌کند.
  • نادیت تضمین نمی‏‌کند که محتوای مندرج در سایت عاری از خطا باشد.
  • اگر محتوای خریداری شده توسط کاربر دارای هر گونه مغایرت با اطلاعات درج شده در زمان خرید باشد ، مراتب از طریق بخش ارتباط با ما قابل پیگیری است ودر صورتی که حق با کاربرباشد، وجه پرداختی وی به صورت کامل مسترد خواهد شد.
  • وب ‏‌سایت نادیت هیچ گونه مسوولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحه‏‌های سایت خود و یا لینک‏‌های مرده نمی‌‏پذیرد.
  • نادیت تحت هیچ شرایطی مسوولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که می‌تواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
  • © کلیه محتویات سایت نادیت شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت نادیت تعلق دارد.
 
سیاست قیمت گذاری
  • سیاست قیمت‌‏گذاری در نادیت مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است.
  • قیمت‏‌های ارائه شده برای محتوا در نادیت، ابتدا توسط مالک مقاله تعیین و پس از بررسی محتوایی و فنی مقاله و سطح کیفی و کمی آن توسط کارشناسان نادیت، قیمت مشتری تایید یا با هماهنگی وی قیمت جدیدی برای مقاله تصویب می شود.
  • مقالات نادیت علاوه بر قیمت ممکن است دارای امتیاز نیز باشند که باخرید آنها، درصد مشخصی از امتیاز مقاله به خریدار و درصد مشخصی به مالک تقدیم می گردد.
  • متناسب با سطح کاربری مشتری، تخفیفاتی بر قیمت مقالات اعمال می گردد.
  • آشنایی با سطوح کاربری و در صد تخفیفات اعمالی هر سطح
  •  
  •  در مواردی بسیار نادر و در صورت خطا در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، نادیت موظف است در اسرع وقت این موضوع را به مشتری اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.
 
نمایندگی
نادیت در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی نادیت اطلاع دهید.
 
قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، نادیت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

شرایط مقالات ارسالی
  1. تطابق کامل با مفاد قانون مصادیق محتوای مجرمانه
  2. در صورتی که مقاله به صورت رایگان به اشتراک گذاشته می شود و کاربر بارگذار مقاله، مالک حقوق معنوی آن نمی باشد، مقاله مذکور نباید منع انتشار رایگان در رسانه های غیر را  داشته باشد.
  3. در صورتی که مقاله به صورت غیر رایگان به اشتراک گذاشته می شود، کاربر بارگذار مقاله، الزما و قطعا باید مالک حقوق معنوی آن بوده و در قبال هر نوع ادعایی در این راستا پاسخگو باشد.
  4. ذکر تعداد صفحه فارسی، تعداد صفحه انگلیسی، نام نویسنده، ناشر یا مولف، سال انتشار و نوع فایل های ضمیمه شده(pdf،word,...) در ویرایشگر اصلی و در صورتی که مقاله، غیر رایگان است در هر دو ویرایشگر اصلی و پیش نمایش، ضروری است.
  5. ذکر کلیه منابع و مواخذ استفاده شده در مقاله نظیر کتاب، مقاله، مجله، وب سایت و ... الزامی است.
  6. انتخاب کلمات کلیدی فارسی و لاتین متناسب با محتوای مقاله، الزامی است
  7. بهتر است متناسب با محتوای مقاله،  تگ های مناسب جهت سهولت دسترسی و دسته بندی مقاله انتخاب شود.
  8. رعایت اصول نگارشی و ادبی در نگارش مقاله

قوانین و شرایط ارسال پیامک
• جهت ارسال پیامک نیاز است اطلاعات کاربر نظیر تصویر کارت ملی، شماره تلفن همراه و ثابت، نام و نام خانوادگی وآدرس دقیق پستی، ثبت و تایید شده باشد، همچنین پذیرش تعهد نامه ارسال پیامک الزامی است. 
• هر صفحه پیامک فارسی از 1 تا 70 کاراکتر می باشد، لذا تعداد صفحات پیامک ارسالی از تقسیم تعداد کاراکتر پیامک بر 70 به دست می آید. در صورتی که باقیمانده تقسیم فوق، صفر نباشد، یک صفحه بر تعداد صفحات پیامک ارسالی افزوده می شود.  
• هر صفحه پیامک انگلیسی از 1 تا 160 کاراکتر می باشد، لذا تعداد صفحات پیامک ارسالی از تقسیم تعداد کاراکتر پیامک بر 160 به دست می آید. در صورتی که باقیمانده تقسیم فوق، صفر نباشد، یک صفحه بر تعداد صفحات پیامک ارسالی افزوده می شود.  
•با توجه به هزینه بیش از دو برابری ارسال پیامک انگلیسی، هر صفحه پیامک به زبان انگلیسی ، 2 صفحه در نظر گرفته می شود. 
•ارسال هر صفحه پیامک، 10 امتیاز از حساب کاربری شما کسر می نماید. 

تذکرات تبادل پیام(پیامک و صندوق پیام)
•با توجه به ثبت کلیه پیام های ارسالی و در اختیار بودن اطلاعات هویتی کاربر ارسال کننده پیام، در صورت نقض هر یک از قوانین ذیل، اطلاعات هویتی کاربر با طرح هر گونه ادعا، دعوی یا شکایات احتمالی، به مراجع ذیصلاح قانونی تحویل داده خواهد شد.  
پیام هایی با محتوای ذیل، غیر قانونی و مغایر با قوانین تبادل پیام در سایت نادیت می باشد:

  • غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن حتي دوستان و آشنايان، اخاذي ، ارسال پيامک از طرف بانک،نهادهای دولتی، نظامی، انتظامی، امنیتی يا اپراتور ها ( همراه اول ، ايرانسل، رایتل ) ، و ارسال هرگونه پيام به نحوي که هویت فرستنده در آن مشخص نباشد.
  • با اصول و مباني دين مبین اسلام و قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و قوانین جاری کشور مغايرت داشته و در تضاد باشد.
  • باعث تشويش اذهان عمومي گردد.
  • به اخلاق حسنه حاكم بر جامعه آسيب برساند.
  • با سياست هاي فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي كشور مغايرت داشته باشد.
  • به منظور تبلیغات و اطلاع رسانی انبوه تجاری، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استفاده شود.
  • به منظور تبليغ وب سايت ها، سرويس ها و يا کالا هايي که بر خلاف قوانين جمهوري اسلامي ايران است، بکار گرفته شود..
  • در حوزه پزشکي ، پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد، تورهای مسافرتی، اخذ وام، خرید و فروش فیش حج و عتبات و... باشد
  • شامل اطلاعات محرمانه مملکتی ، اطلاعات محرمانه و خصوصی اشخاص ثالث حقیقی و حقوقی، مطالب نفرت آمیز ، غیر اخلاقی و غیر قانونی باشد.
نادیت قوانین مقررات نادیت